Изборът на потребителите от Gen Z пада изцяло върху игрите, а това е така не само заради развлекателната стойност. Много геймъри виждат тази дейност като начин на изразяване и средство за общуване.
Тийнейджърите от 14 до 19 години са силно заинтригувани от тази развлекателна дейност. Проучванията сочат, че трима от 10 от Gen Z казват, че игрите са любимата им развлекателна дейност.
Много млади геймъри споделят, че извличат социални и емоционални ползи от игрите. 70% от Gen Z казват, че видеоигрите им помагат да останат свързани с други от това поколение. Тези ползи биха могли да служат за разсейване на опасенията на родителите, че прекарват прекалено много време в играенето на игри.
Пандемията от коронавирус определено спомогна за това видеоигрите да се възприемат като начин за социална връзка между тийнейджърите. Когато те трябваше да си стоят у дома и не можеше да се виждат със своите приятели, се събираха в света на видеоигрите, а тази интерактивна дейност може да има завладяваща сила. Повече от 60% от геймърите от Gen Z казват, че създаването на социални връзки по време на игра е било важно за тях дори преди COVID-19, което предполага, че за мнозина това чувство не се определя изцяло от пандемията.
@voltage68 Video game memes #fyp #foryoupage #gaming #gamers #game ##gamer #gaminglife #videogames #videogame #fypシ ♬ middle of the night - EX7STENCE™
Смята се, че тийнеджърите посвещават няколко часа от седмицата си на игра. В същото време компаниите за видеоигри искат да привличат и задържат геймърите от Gen Z върху своите продукти. Въпреки че тийнейджърите не разполагат с най-голямата покупателна способност в момента, те могат да формират навици за забавление, които да продължат и в зряла възраст. Така ще се превърнат във възрастни геймъри с пари за харчене.
Тийнейджърите ценят създаването на връзки и положителното взаимодействие по време на игра. Създателите на игри могат да поставят акцент и насърчат феърплея в играта и диалога между тийнейджърите.
Gen Z са привлечени от игрите заради техните завладяващи и социални функции. Те виждат големи ползи от игрите – от социални връзки до себеизразяване.
Снимки: GettyImages